Interpretacja indywidualna - Interpretacja - null

ShutterStock
Interpretacja indywidualna - Interpretacja - 0111-KDIB3-1.4012.552.2025.3.ICZ

Temat interpretacji

Temat interpretacji

Interpretacja indywidualna

– stanowisko prawidłowe

Szanowny Panie,

stwierdzam, że Pana stanowisko w sprawie oceny skutków podatkowych opisanego zdarzenia przyszłego w podatku od towarów i usług jest prawidłowe

Zakres wniosku o wydanie interpretacji indywidualnej

8 lipca 2025 r. wpłynął Pana wniosek o wydanie interpretacji indywidualnej dotyczącej podatku od towarów i usług.

Uzupełnił go Pan - w odpowiedzi na wezwanie - pismem z 22 sierpnia 2025 r.

Treść wniosku jest następująca:

Opis zdarzenia przyszłego

Wnioskodawca założył jednoosobową działalność gospodarczą w dniu 02.08.2024r. Przedmiotem jego działalności jest sprzedaż detaliczna perfum i wód toaletowych (PKWiU 20.42.11.0) prowadzona przez Internet (47.91.Z wg PKD 2007). W związku z tym Wnioskodawca zarejestrował się jako czynny podatnik VAT z dniem 02.08.2024r.

Od 1.08.2025r. Wnioskodawca chce zmienić profil swojej działalności i zajmować się wyłącznie sprzedażą odzieży używanej przez Internet i korzystać ze zwolnienia z art. 113 ust. 1 i 9 ustawy o VAT. Wartość sprzedaży podatnika w roku 2024 nie przekroczyła, w proporcji do okresu prowadzonej działalności gospodarczej w roku podatkowym, kwoty określonej w ust. 1 ustawy. Sprzedaż nie przekroczyła także limitu w roku 2025.

Przed 2 sierpnia 2024r. ani równocześnie z działalnością gospodarczą dot. sprzedaży perfum i wód toaletowych Wnioskodawca nie prowadził innej działalności gospodarczej i co za tym idzie, nie korzystał ze zwolnienia podmiotowego, o którym mowa w art. 113 ust. 1 ustawy o VAT.

Przewidywana przez Wnioskodawcę wartość sprzedaży za 2025r. w proporcji do okresu prowadzonej działalności gospodarczej w roku podatkowym 2025 nie przekroczy limitu 200.000 zł.

W ramach prowadzonej działalności gospodarczej Wnioskodawca nie będzie świadczył usług w zakresie doradztwa.

Obecnie Wnioskodawcę zajmuje się sprzedażą suszarek elektrycznych, perfum i wód toaletowych. Jednakże w przypadku pozytywnego rozpatrzenia niniejszego wniosku, z dniem początku jej obowiązywania, zaprzestanie sprzedaży towarów, o których mowa w art. 113 ust. 13 ustawy o VAT.

Pytanie

Czy w przypadku zmiany profilu działalności ze sprzedaży perfum i wód toaletowych przez Internet na sprzedaż internetową odzieży używanej będzie Pan mógł korzystać ze zwolnienia podmiotowego zgodnie z art. 113 ust. 1 i 9 ustawy o VAT bez zachowania okresu karencji, o którym mowa w art. 113 ust. 11 ustawy o VAT?

Pana stanowisko w sprawie

Zdaniem Wnioskodawcy, w przypadku zmiany profilu działalności ze sprzedaży perfum i wód toaletowych przez Internet na sprzedaż internetową odzieży używanej, będzie mógł on skorzystać ze zwolnienia podmiotowego zgodnie z art. 113 ust. 1 i 9 ustawy o VAT bez zachowania okresu karencji o którym mowa w art. 113 ust. 11 ustawy o VAT, tj. od 01.08.2025r.

Zgodnie z art. 113 ust. 13 pkt 1f ustawy o VAT, zwolnień, o których mowa w ust. 1 i 9 nie stosuje się do podatników dokonujących dostaw preparatów kosmetycznych i toaletowych (PKWiU 20.42.1) w związku z zawarciem umowy w ramach zorganizowanego systemu zawierania umów na odległość, bez jednoczesnej fizycznej obecności stron, z wyłącznym wykorzystaniem jednego lub większej liczby środków porozumiewania się na odległość do chwili zawarcia umowy włącznie. W momencie założenia firmy sprzedaż w/w towarów była niezaprzeczalnie przedmiotem działalności Wnioskodawcy, dlatego zarejestrował się jako czynny podatnik VAT. Art. 113 ust. 11 ustawy o VAT stanowi, iż podatnik, który utracił prawo do zwolnienia sprzedaży od podatku lub zrezygnował z tego zwolnienia, może, nie wcześniej niż po upływie roku, licząc od końca roku, w którym utracił prawo do zwolnienia lub zrezygnował z tego zwolnienia, ponownie skorzystać ze zwolnienia określonego w ust. 1.

Należy podkreślić, iż w momencie rejestracji do VAT podatnik nie utracił prawa do zwolnienia, ani z niego nie zrezygnował, a była to obligatoryjna rejestracja do VAT ze względu na rodzaj sprzedawanych towarów. Wartość sprzedaży podatnika w roku 2024 nie przekroczyła, w proporcji do okresu prowadzonej działalności gospodarczej w roku podatkowym, kwoty określonej w ust. 1 ustawy. Sprzedaż w roku 2025 także nie przekroczyła limitu określonego ustawą. W związku z tym, Wnioskodawca stoi zatem na stanowisku, iż będzie mógł korzystać ze zwolnienia z art. 113 ust. 1 i 9 ustawy o VAT bez zachowania okresu wyczekiwania, o którym mowa w art. 113 ust. 11 ustawy.

Ocena stanowiska

Stanowisko, które Pan przedstawił we wniosku jest prawidłowe.

Uzasadnienie interpretacji indywidualnej

Jak stanowi art. 96 ust. 1 ustawy z dnia 11 marca 2004 r. o podatku od towarów i usług (t.j. Dz.U. z 2025 r., poz. 775 ze zm.), zwanej dalej ustawą lub ustawą o VAT:

Podmioty, o których mowa w art. 15 i art. 15a, są obowiązane przed dniem wykonania pierwszej czynności określonej w art. 5 złożyć naczelnikowi urzędu skarbowego zgłoszenie rejestracyjne, z zastrzeżeniem ust. 3.

W myśl art. 96 ust. 3 ustawy:

Podmioty wymienione w art. 15, u których sprzedaż jest zwolniona od podatku na podstawie art. 113 ust. 1 i 9 lub wykonujące wyłącznie czynności zwolnione od podatku na podstawie art. 43 ust. 1 lub przepisów wydanych na podstawie art. 82 ust. 3, mogą złożyć zgłoszenie rejestracyjne.

Zgodnie z art. 96 ust. 4 ustawy:

Naczelnik urzędu skarbowego, po weryfikacji danych podanych w zgłoszeniu rejestracyjnym, rejestruje podatnika jako:

1) „podatnika VAT czynnego”,

2) „podatnika VAT zwolnionego” - w przypadku podatnika, o którym mowa w:

a) ust. 3 i 3c,

b) art. 113a ust. 1, jeżeli złożył zawiadomienie w celu rejestracji jako podatnik VAT UE

- i na jego wniosek potwierdza to zarejestrowanie.

Zgodnie z art. 96 ust. 5 ustawy:

Jeżeli podmioty, o których mowa w ust. 3, rozpoczną dokonywanie sprzedaży opodatkowanej, utracą zwolnienie od podatku lub zrezygnują z tego zwolnienia, obowiązane są do złożenia zgłoszenia rejestracyjnego, o którym mowa w ust. 1, a w przypadku podatników zarejestrowanych jako podatnicy VAT zwolnieni - do aktualizacji tego zgłoszenia, w terminach:

1) przed dniem dokonania pierwszej sprzedaży towaru lub usługi, innych niż zwolnione od podatku na podstawie art. 43 ust. 1 pkt 2, 2a i 4-41 lub przepisów wydanych na podstawie art. 82 ust. 3, w przypadku rozpoczęcia dokonywania tej sprzedaży;

2) przed dniem, w którym podatnik traci prawo do zwolnienia, o którym mowa w art. 113 ust. 1 i 9, w przypadku utraty tego prawa;

3) przed początkiem miesiąca, w którym podatnik rezygnuje ze zwolnienia, o którym mowa w art. 43 ust. 1 pkt 3 oraz art. 113 ust. 1 i 9, w przypadku rezygnacji z tego zwolnienia, z zastrzeżeniem pkt 4;

4) przed dniem wykonania pierwszej czynności określonej w art. 5, w przypadku rezygnacji ze zwolnienia, o którym mowa w art. 113 ust. 9, od pierwszej wykonanej czynności.

Przepis ust. 4 stosuje się odpowiednio.

Natomiast jak stanowi art. 96 ust. 12 ustawy:

Jeżeli dane zawarte w zgłoszeniu rejestracyjnym ulegną zmianie, podatnik jest obowiązany zgłosić zmianę do naczelnika urzędu skarbowego w terminie 7 dni, licząc od dnia, w którym nastąpiła zmiana. Obowiązek ten nie dotyczy przypadków, gdy następuje wyłącznie zmiana danych objętych obowiązkiem aktualizacji na podstawie ustawy z dnia 13 października 1995 r. o zasadach ewidencji i identyfikacji podatników i płatników. Zdanie drugie nie ma zastosowania w przypadku, gdy zgłaszana zmiana powoduje zmianę właściwości organu podatkowego.

Zgodnie z art. 113 ust. 1 ustawy:

Zwalnia się od podatku sprzedaż dokonywaną przez podatnika posiadającego siedzibę działalności gospodarczej na terytorium kraju, u którego wartość sprzedaży, z wyłączeniem podatku, nie przekroczyła w poprzednim ani bieżącym roku podatkowym kwoty 200 000 zł.

Natomiast, na podstawie art. 113 ust. 2 ustawy:

Do wartości sprzedaży, o której mowa w ust. 1, nie wlicza się:

1) wewnątrzwspólnotowej sprzedaży towarów na odległość, która nie podlega opodatkowaniu podatkiem na terytorium kraju;

1a) sprzedaży na odległość towarów importowanych, która nie podlega opodatkowaniu podatkiem na terytorium kraju;

2) odpłatnej dostawy towarów i odpłatnego świadczenia usług, zwolnionych od podatku na podstawie art. 43 ust. 1 lub przepisów wydanych na podstawie art. 82 ust. 3, z wyjątkiem:

a) transakcji związanych z nieruchomościami,

b) usług, o których mowa w art. 43 ust. 1 pkt 7, 12 i 38-41,

c) usług ubezpieczeniowych i reasekuracyjnych

- jeżeli czynności te nie mają charakteru transakcji pomocniczych;

3) odpłatnej dostawy towarów, które na podstawie przepisów o podatku dochodowym są zaliczane przez podatnika do środków trwałych oraz wartości niematerialnych i prawnych podlegających amortyzacji.

W oparciu o art. 113 ust. 5 ustawy:

Jeżeli wartość sprzedaży zwolnionej od podatku na podstawie ust. 1 przekroczy kwotę, o której mowa w ust. 1, zwolnienie traci moc począwszy od czynności, którą przekroczono tę kwotę.

Zgodnie z art. 113 ust. 11 ustawy:

Podatnik, który utracił prawo do zwolnienia sprzedaży od podatku lub zrezygnował z tego zwolnienia, może, nie wcześniej niż po upływie roku, licząc od końca roku, w którym utracił prawo do zwolnienia lub zrezygnował z tego zwolnienia, ponownie skorzystać ze zwolnienia określonego w ust. 1.

Z kolei przepis art. 113 ust. 13 ustawy, stanowi, że:

Zwolnień, o których mowa w ust. 1 i 9, nie stosuje się do podatników:

1) dokonujących dostaw:

a) towarów wymienionych w załączniku nr 12 do ustawy,

b) towarów opodatkowanych podatkiem akcyzowym, w rozumieniu przepisów o podatku akcyzowym, z wyjątkiem:

- energii elektrycznej (CN 2716 00 00),

- wyrobów tytoniowych,

- samochodów osobowych, innych niż wymienione w lit. e, zaliczanych przez podatnika, na podstawie przepisów o podatku dochodowym, do środków trwałych podlegających amortyzacji,

c) budynków, budowli lub ich części, w przypadkach, o których mowa w art. 43 ust. 1 pkt 10 lit. a i b,

d) terenów budowlanych,

e) nowych środków transportu,

f) następujących towarów, w związku z zawarciem umowy w ramach zorganizowanego systemu zawierania umów na odległość, bez jednoczesnej fizycznej obecności stron, z wyłącznym wykorzystaniem jednego lub większej liczby środków porozumiewania się na odległość do chwili zawarcia umowy włącznie:

- preparatów kosmetycznych i toaletowych (PKWiU 20.42.1),

- komputerów, wyrobów elektronicznych i optycznych (PKWiU 26),

- urządzeń elektrycznych (PKWiU 27),

- maszyn i urządzeń, gdzie indziej niesklasyfikowanych (PKWiU 28),

g) hurtowych i detalicznych części do:

- pojazdów samochodowych, z wyłączeniem motocykli (PKWiU 45.3),

- motocykli (PKWiU ex. 45.4);

2) świadczących usługi:

a) prawnicze,

b) w zakresie doradztwa, z wyjątkiem doradztwa rolniczego związanego z uprawą i hodowlą roślin oraz chowem i hodowlą zwierząt, a także związanego ze sporządzaniem planu zagospodarowania i modernizacji gospodarstwa rolnego,

c) jubilerskie,

d) ściągania długów, w tym factoringu.

Z cytowanych przepisów wynika, że podatnik może korzystać ze zwolnienia od podatku od towarów i usług na podstawie i według zasad określonych przepisami art. 113 ust. 1-12 ustawy pod warunkiem, że nie wykonuje czynności, o których mowa w art. 113 ust. 13 ustawy.

Jak stanowi art. 113 ust. 13 ustawy, zwolnień o których mowa w ust. 1 i 9, nie stosuje się do podatników dokonujących dostawy towarów wymienionych w pkt 1a – 1g lub świadczących usługi, o których mowa w pkt 2a – 2d. ww. przepisu.

Zatem dostawa towarów lub świadczenie usług, o których mowa w art. 113 ust. 13 ustawy (poza wskazanymi wyjątkami) nie mogą korzystać ze zwolnienia, o którym mowa w art. 113 ust. 1 i 9 ustawy o podatku od towarów i usług.

Natomiast z art. 113 ust. 11 ustawy wynika, że podatnik, który utracił prawo do zwolnienia od podatku lub zrezygnował z tego zwolnienia, może na podstawie powołanego przepisu, ponownie skorzystać z tego zwolnienia, jeżeli upłynął rok, licząc od końca roku, w którym utracił prawo do zwolnienia lub zrezygnował z tego zwolnienia, przy czym podatnik ma prawo do powrotu do zwolnienia od początku dowolnego miesiąca w trakcie roku podatkowego, o ile zostały spełnione pozostałe przesłanki ponownego skorzystania ze zwolnienia.

W świetle powołanych wyżej przepisów należy stwierdzić, że co do zasady, podatnik, który utracił prawo do zwolnienia sprzedaży od podatku lub zrezygnował z tego zwolnienia może ponownie skorzystać ze zwolnienia od podatku od towarów i usług w sytuacji, gdy spełnione zostaną następujące warunki:

-wartość sprzedaży u podatnika w poprzednim roku podatkowym i roku bieżącym nie może przekroczyć określonej wartości sprzedaży, wskazanej w art. 113 ust. 1 ustawy,

-podatnik nie może wykonywać czynności wymienionych w art. 113 ust. 13 ustawy.

Z opisu sprawy wynika, że przedmiotem Pana działalności jest sprzedaż detaliczna perfum i wód toaletowych (PKWiU 20.42.11.0) prowadzona przez Internet (47.91.Z wg PKD 2007). W związku z tym zarejestrował się Pan jako czynny podatnik VAT z dniem 2 sierpnia 2024r.

Od 1 sierpnia 2025r. zamierza Pan zmienić profil swojej działalności i zajmować się wyłącznie sprzedażą odzieży używanej przez Internet i korzystać ze zwolnienia z art. 113 ust. 1 i 9 ustawy o VAT. Wartość sprzedaży w roku 2024 nie przekroczyła, w proporcji do okresu prowadzonej działalności gospodarczej w roku podatkowym, kwoty określonej w ust. 1 ustawy. Sprzedaż nie przekroczyła także limitu w roku 2025.

Przed 2 sierpnia 2024r. ani równocześnie z działalnością gospodarczą dot. sprzedaży perfum i wód toaletowych nie prowadził Pan innej działalności gospodarczej i co za tym idzie, nie korzystał Pan ze zwolnienia podmiotowego, o którym mowa w art. 113 ust. 1 ustawy o VAT.

Przewidywana przez Pana wartość sprzedaży za 2025r. w proporcji do okresu prowadzonej działalności gospodarczej w roku podatkowym 2025 nie przekroczy limitu 200.000 zł.

W ramach prowadzonej działalności gospodarczej nie będzie Pan świadczyć usług w zakresie doradztwa.

Obecnie zajmuje się Pan sprzedażą suszarek elektrycznych, perfum i wód toaletowych. Jednakże w przypadku pozytywnego rozpatrzenia niniejszego wniosku, zaprzestanie Pan sprzedaży towarów, o których mowa w art. 113 ust. 13 ustawy o VAT.

Pana wątpliwości dotyczą kwestii czy w przypadku zmiany profilu działalności ze sprzedaży perfum i wód toaletowych przez Internet na sprzedaż internetową odzieży używanej będzie mógł Pan korzystać ze zwolnienia podmiotowego zgodnie z art. 113 ust. 1 i 9 ustawy o VAT bez zachowania okresu karencji o którym mowa w art. 113 ust. 11 ustawy o VAT.

Mając na uwadze przedstawiony stan prawny oraz opis sprawy uznaję, że w omawianej sprawie nie ma zastosowania art. 113 ust. 11 ww. ustawy stanowiący, że podatnik, który utracił prawo do zwolnienia od podatku lub zrezygnował z tego zwolnienia, może nie wcześniej niż po upływie roku licząc od końca roku, w którym utracił prawo do zwolnienia lub zrezygnował z tego zwolnienia, ponownie skorzystać ze zwolnienia określonego w art. 113 ust. 1 lub ust. 9 ustawy.

Z opisanych okoliczności wynika, że nie może Pan być uznany za takiego podatnika, gdyż dokonując dostawy towarów wymienionych w art. 113 ust. 13 ustawy o VAT, które z mocy prawa podlegają opodatkowaniu, nie nabył Pan prawa do zwolnienia, zatem nie mógł Pan go utracić ani z niego zrezygnować.

Wobec powyższego należy stwierdzić, że skoro jak wskazano we wniosku, zamierza Pan zrezygnować z dostawy towarów (suszarek elektrycznych, perfum, wód toaletowych), które zostały wymienione w art. 113 ust. 13 ustawy powodujące obowiązek rejestracji do podatku VAT jako czynny podatnik, ponadto przewidywana przez Pana wartość sprzedaży za 2025r. w proporcji do okresu prowadzonej działalności gospodarczej w roku podatkowym 2025 nie przekroczy limitu 200.000 zł – to będzie Pan mógł skorzystać ze zwolnienia podmiotowego w 2025 r., o którym mowa w art. 113 ust. 9 ustawy dla dostawy towarów (dostawy odzieży używanej przez Internet), od momentu kiedy zmieni Pan profil wykonywanej działalności gospodarczej - bez obowiązku stosowania przepisu art. 113 ust. 11 ustawy o VAT.

Tym samym Pana stanowisko, zgodnie z którym będzie Pan mógł korzystać ze zwolnienia z art. 113 ust. 1 i 9 ustawy o VAT bez zachowania okresu wyczekiwania, o którym mowa w art. 113 ust. 11 ustawy - jest prawidłowe.

Dodatkowe informacje

Informacja o zakresie rozstrzygnięcia

Informuję, że w przypadku przekroczenia w proporcji do okresu prowadzonej ww. działalności gospodarczej, limitu wartości sprzedaży 200 000 zł w roku podatkowym, bądź w późniejszych latach kwoty wynikającej z art. 113 ust. 1 ustawy, utraci Pan prawo do zwolnienia, o którym mowa w art. 113 ust. 1 i ust. 9 ustawy. Należy również pamiętać, że prawo do korzystania ze zwolnienia podmiotowego utraci Pan również w momencie rozpoczęcia świadczenia czynności wskazanych w art. 113 ust. 13 ustawy.

Interpretacja dotyczy zdarzenia przyszłego, które Pan przedstawił i stanu prawnego obowiązującego w dniu wydania interpretacji.

Zgodnie z art. 14b § 3 Ordynacji podatkowej, składający wniosek o wydanie interpretacji indywidualnej obowiązany jest do wyczerpującego przedstawienia zaistniałego stanu faktycznego albo zdarzenia przyszłego. Organ jest ściśle związany przedstawionym we wniosku stanem faktycznym albo opisem zdarzenia przyszłego. Zainteresowany ponosi ryzyko związane z ewentualnym błędnym lub nieprecyzyjnym przedstawieniem we wniosku opisu stanu faktycznego/zdarzenia przyszłego.

Interpretacja indywidualna wywołuje skutki prawnopodatkowe tylko wtedy, gdy rzeczywisty stan faktyczny sprawy będącej przedmiotem interpretacji pokrywał się będzie z opisem zdarzenia przyszłego podanym przez Pana w złożonym wniosku. W związku z powyższym, w przypadku zmiany któregokolwiek elementu przedstawionego we wniosku opisu sprawy, udzielona odpowiedź traci swą aktualność.

Jednocześnie należy podkreślić, że niniejsza interpretacja została wydana na podstawie przedstawionego we wniosku opisu sprawy co oznacza, że w przypadku, gdy w toku postępowania podatkowego, kontroli podatkowej, kontroli celno-skarbowej zostanie określony odmienny stan sprawy, interpretacja nie wywoła w tym zakresie skutków prawnych.

Pouczenie o funkcji ochronnej interpretacji

-Funkcję ochronną interpretacji indywidualnych określają przepisy art. 14k-14nb ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. – Ordynacja podatkowa (t. j. Dz. U. z 2025 r. poz. 111 ze zm.). Interpretacja będzie mogła pełnić funkcję ochronną, jeśli Pana sytuacja będzie zgodna (tożsama) z opisem zdarzenia przyszłego i zastosuje się Pan do interpretacji.

-Zgodnie z art. 14na § 1 Ordynacji podatkowej:

Przepisów art. 14k-14n Ordynacji podatkowej nie stosuje się, jeśli stan faktyczny lub zdarzenie przyszłe będące przedmiotem interpretacji indywidualnej jest elementem czynności, które są przedmiotem decyzji wydanej:

1) z zastosowaniem art. 119a;

2) w związku z wystąpieniem nadużycia prawa, o którym mowa w art. 5 ust. 5 ustawy z dnia 11 marca 2004 r. o podatku od towarów i usług;

3) z zastosowaniem środków ograniczających umowne korzyści.

-Zgodnie z art. 14na § 2 Ordynacji podatkowej:

Przepisów art. 14k-14n nie stosuje się, jeżeli korzyść podatkowa, stwierdzona w decyzjach wymienionych w § 1, jest skutkiem zastosowania się do utrwalonej praktyki interpretacyjnej, interpretacji ogólnej lub objaśnień podatkowych.

Pouczenie o prawie do wniesienia skargi na interpretację

Ma Pan prawo do zaskarżenia tej interpretacji indywidualnej do Wojewódzkiego Sądu Administracyjnego. Zasady zaskarżania interpretacji indywidualnych reguluje ustawa z dnia 30 sierpnia 2002 r. Prawo o postępowaniu przed sądami administracyjnymi (t. j. Dz. U. z 2024 r. poz. 935 ze zm.; dalej jako „PPSA”).

Skargę do Sądu wnosi się za pośrednictwem Dyrektora KIS (art. 54 § 1 PPSA). Skargę należy wnieść w terminie trzydziestu dni od dnia doręczenia interpretacji indywidualnej (art. 53 § 1 PPSA):

-w formie papierowej, w dwóch egzemplarzach (oryginał i odpis) na adres: Krajowa Informacja Skarbowa, ul. Warszawska 5, 43-300 Bielsko-Biała (art. 47 § 1 PPSA), albo

w formie dokumentu elektronicznego, w jednym egzemplarzu (bez odpisu), na adres Krajowej Informacji Skarbowej na platformie ePUAP: /KIS/wnioski albo /KIS/SkrytkaESP (art. 47 § 3 i art. 54 § 1a PPSA).

Skarga na interpretację indywidualną może opierać się wyłącznie na zarzucie naruszenia przepisów postępowania, dopuszczeniu się błędu wykładni lub niewłaściwej oceny co do zastosowania przepisu prawa materialnego. Sąd jest związany zarzutami skargi oraz powołaną podstawą prawną (art. 57a PPSA).

Podstawa prawna dla wydania interpretacji

Podstawą prawną dla wydania tej interpretacji jest art. 13 § 2a oraz art. 14b § 1 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. – Ordynacja podatkowa.