Interpretacja indywidualna - stanowisko prawidłowe - Interpretacja - null

Shutterstock
Interpretacja indywidualna - stanowisko prawidłowe - Interpretacja - null

Temat interpretacji

Temat interpretacji

Temat interpretacji

Temat interpretacji

Interpretacja indywidualna - stanowisko prawidłowe

Szanowny Panie,

stwierdzam, że Pana stanowisko w sprawie oceny skutków podatkowych opisanego zdarzenia przyszłego w podatku akcyzowym jest prawidłowe.

Zakres wniosku o wydanie interpretacji indywidualnej

Pana wniosek z 17 września 2025 r. o wydanie interpretacji indywidualnej wpłynął 29 września 2025 r. Treść wniosku jest następująca:

Opis zdarzenia przyszłego

Wnioskodawca (dalej także jako: „Spółka”) zamierza prowadzić działalność gospodarczą w zakresie sprzedaży produktów roślinnych, w tym suszu pochodzącego z konopi włóknistych (Cannabis sativa L.). Przedmiotem zapytania jest wysuszona część rośliny Cannabis sativa L., z dopuszczonej do obrotu odmiany o zawartości delta-9-THC nieprzekraczającej 0,3%, zgodnie z ustawą z 29 lipca 2005 r. o przeciwdziałaniu narkomanii.

Produkt:

   - nie zawiera tytoniu, nikotyny, dodatków aromatyzujących ani innych substancji chemicznych;

   - występuje w formie luźnych kwiatostanów lub ich fragmentów, nieprzetworzonych poza wysuszeniem;

   - obróbka ograniczona jest do suszenia/stabilizacji (dla zatrzymania procesów biologicznych i celów logistycznych);

   - nie jest porcjowany, sprasowany, cięty ani przygotowany do użycia poprzez spalanie;

   - nie jest przeznaczony do palenia, inhalacji ani bezpośredniego spożycia przez ludzi i będzie oznaczany jako: nie do palenia ani spożycia; lub inhalacji;

   - opakowania przeznaczone do obrotu profesjonalnego (B2B), brak porcjowania konsumenckiego, oznaczone wyłącznie jako produkt do celów technicznych/laboratoryjnych/przemysłowych;

   - nie jest środkiem spożywczym, suplementem diety, produktem leczniczym, wyrobem medycznym ani nowatorskim wyrobem tytoniowym (w rozumieniu ustawy o podatku akcyzowym).

Producent przypisał produktowi kod CN 1211 90 86 i posiada dokumenty potwierdzające legalny obrót (COA, oświadczenie pochodzenia), jeżeli są wymagane dla danej partii.

Surowiec pochodzi z legalnych upraw, a w państwach pochodzenia nie był objęty akcyzą, nie jest przemieszczany w systemie EMCS. Wnioskodawca planuje również sprzedaż detaliczną na rzecz osób fizycznych w innych państwach UE (zwykła dostawa wewnątrzwspólnotowa).

Celem niniejszego wniosku nie jest uzyskanie interpretacji przepisów w oderwaniu od stanu faktycznego, lecz potwierdzenie, czy opisany produkt - w takim brzmieniu i przeznaczeniu - podlega obowiązkowi podatkowemu na gruncie ustawy o podatku akcyzowym.

Wnioskodawca zaznacza, że:

   - opisany susz nie stanowi wyrobu akcyzowego w rozumieniu art. 2 ust. 1 pkt 1 ustawy o podatku akcyzowym, a tym samym nie stanowi wyrobu tytoniowego w rozumieniu art. 98 ust. 1, 5 i 8 ustawy o podatku akcyzowym, suszu tytoniowego w rozumieniu art. 99a ust. 1 ustawy o podatku akcyzowym, wyrobu nowatorskiego w rozumieniu art. 2 ust. 1 pkt 36 ustawy o podatku akcyzowym;

   - dla tego produktu nie została wydana Wiążąca Informacja Akcyzowa (WIA), nie toczy się również postępowanie o jej wydanie;

   - niniejszy wniosek dotyczy wyłącznie ustawy o podatku akcyzowym i nie obejmuje podatku od towarów i usług (VAT).

Pytania

  1. Czy opisany susz konopny (CN 1211 90 86) podlega opodatkowaniu podatkiem akcyzowym na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej?

  2. Czy sprzedaż tego samego suszu w ramach dostawy wewnątrzwspólnotowej, do klienta indywidualnego w innym państwie członkowskim UE, podlega opodatkowaniu akcyzą w Polsce?

  3. Czy na Wnioskodawcy ciążą obowiązki właściwe dla wyrobów akcyzowych, w szczególności: rejestracja jako podatnik akcyzy tytułem tego towaru, prowadzenie ewidencji, znakowanie banderolami lub inne obowiązki zastrzeżone dla wyrobów akcyzowych?

Państwa stanowisko w sprawie

Ad 1.

W ocenie Wnioskodawcy przedmiotowy susz nie podlega opodatkowaniu akcyzą na terytorium Polski. Nie mieści się on w katalogu wyrobów akcyzowych określonym w art. 2 ust. 1 pkt 1 ustawy o podatku akcyzowym - nie jest wyrobem tytoniowym, suszem tytoniowym, wyrobem nowatorskim, innym wyrobem tytoniowym oraz nie zawiera nikotyny i nie jest przeznaczony do spożycia przez spalanie. Nie stanowi wyrobu tytoniowego w rozumieniu art. 98 ust. 1, 5 i 8 ustawy o podatku akcyzowym oraz nie stanowi suszu tytoniowego w rozumieniu art. 99a ust. 1 ustawy o podatku akcyzowym. Nie stanowi wyrobu nowatorskiego w rozumieniu art. 2 ust. 1 pkt 36 ustawy o podatku akcyzowym.

Ad 2.

Przy wewnątrzwspólnotowej dostawie towaru, który nie jest wyrobem akcyzowym, nie zachodzi podstawa do nałożenia akcyzy na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej. Stąd sprzedaż opisywanego suszu konsumentowi w innym państwie członkowskim UE nie wywołuje w Polsce obowiązku akcyzowego. Taką interpretację przyjął również Dyrektor Krajowej Informacji Skarbowej w interpretacji z 2.06.2025 r., 0111-KDIB3-3.4013.70.2025.3.AM.

Ad 3.

Wnioskodawca nie podlega obowiązkom właściwym dla wyrobów akcyzowych (rejestracja jako podatnik akcyzy, obowiązkowa ewidencja akcyzowa, znakowanie banderolami, obowiązki deklaracyjne i płatnicze itp.), w sytuacji gdy wskazany produkt nie jest wyrobem akcyzowym w rozumieniu ustawy o podatku akcyzowym. W takim przypadku brak jest podstaw do nakładania na Wnioskodawcę obowiązków przewidzianych dla podatników akcyzy.

Ocena stanowiska

Stanowisko, które przedstawili Państwo we wniosku w zakresie określenia, czy opisany we wniosku susz konopny podlega opodatkowaniu akcyzą w Polsce oraz czy sprzedaż tego suszu, w ramach dostawy wewnątrzwspólnotowej do klienta indywidualnego w innym państwie członkowskim UE podlega opodatkowaniu akcyzą w Polsce, a także innych obowiązków akcyzowych, jest prawidłowe.

Uzasadnienie interpretacji indywidualnej

Zgodnie z art. 1 ust. 1 ustawy z dnia 6 grudnia 2008 r. o podatku akcyzowym (t.j. Dz.U. z 2025 r. poz. 126, ze zm., dalej jako: „ustawa” lub „ustawa o podatku akcyzowym”):

Ustawa określa opodatkowanie podatkiem akcyzowym, zwanym dalej „akcyzą”, wyrobów akcyzowych oraz samochodów osobowych, organizację obrotu wyrobami akcyzowymi, a także oznaczanie znakami akcyzy.

W myśl art. 2 ust. 1 pkt 1 ustawy o podatku akcyzowym:

Wyroby akcyzowe to wyroby energetyczne, energia elektryczna, napoje alkoholowe, wyroby tytoniowe, susz tytoniowy, płyn do papierosów elektronicznych, wyroby nowatorskie, urządzenia do waporyzacji, zestawy części do urządzeń do waporyzacji, saszetki nikotynowe i inne wyroby nikotynowe, wymienione w załączniku nr 1 do ustawy.

Jak wynika z art. 2 ust. 1 pkt 8 ustawy:

Dostawa wewnątrzwspólnotowa to przemieszczanie wyrobów akcyzowych lub samochodów osobowych z terytorium kraju na terytorium państwa członkowskiego.

Jak stanowi art. 2 ust. 1 pkt 9 ustawy:

Nabycie wewnątrzwspólnotowe to przemieszczenie wyrobów akcyzowych lub samochodów osobowych z terytorium państwa członkowskiego na terytorium kraju.

Stosownie do art. 2 ust. 1 pkt 36 ustawy:

Użyte w ustawie określenie wyroby nowatorskie oznacza wyroby będące:

  a) mieszaniną, w której składzie znajduje się tytoń lub susz tytoniowy,

  b) mieszaniną, w której składzie znajdują się substancje inne niż określone w lit. a, zarówno z nikotyną, jak i bez nikotyny, z wyłączeniem płynu do papierosów elektronicznych oraz wyrobów wykorzystywanych wyłącznie w celach medycznych,

  c) mieszaniną, o której mowa w lit. a lub b, oraz zawierające odrębnie płyn do papierosów elektronicznych

        - które po podgrzaniu dostarczają aerozol bez spalania mieszaniny, inne niż wyroby, o których mowa w art. 98 ust. 1 i art. 99a ust. 1.

W świetle art. 8 ust. 1 ustawy:

Przedmiotem opodatkowania akcyzą jest:

  1) produkcja wyrobów akcyzowych;

  2) wprowadzenie wyrobów akcyzowych do składu podatkowego;

  3) import wyrobów akcyzowych, z wyłączeniem:

  a) importu wyrobów akcyzowych wysłanych następnie z zastosowaniem procedury zawieszenia poboru akcyzy z miejsca importu przez zarejestrowanego wysyłającego niebędącego importerem tych wyrobów,

  b) importu wyrobów akcyzowych wprowadzonych do składu podatkowego, w celu dopuszczenia ich do obrotu w rozumieniu przepisów prawa celnego i objęcia procedurą zawieszenia poboru akcyzy, w miejscu importu znajdującym się w tym składzie podatkowym,

  c) przypadków, gdy dług celny wygasł na podstawie art. 124 ust. 1 lit. e-g lub k unijnego kodeksu celnego;

  4) nabycie wewnątrzwspólnotowe wyrobów akcyzowych, z wyłączeniem nabycia wewnątrzwspólnotowego dokonywanego do składu podatkowego;

4a) nabycie wewnątrzwspólnotowe wyrobów akcyzowych innych niż określone w załączniku nr 2 do ustawy, objętych stawką akcyzy inną niż stawka zerowa, dokonywane do składu podatkowego w celu objęcia ich procedurą zawieszenia poboru akcyzy, jeżeli wprowadzenie tych wyrobów do składu podatkowego nie nastąpiło;

  5) wyprowadzenie ze składu podatkowego, poza procedurą zawieszenia poboru akcyzy, wyrobów akcyzowych niebędących własnością podmiotu prowadzącego ten skład podatkowy, z wyłączeniem wyrobów akcyzowych objętych zwolnieniem od akcyzy ze względu na ich przeznaczenie oraz wyrobów akcyzowych wymienionych w załączniku nr 2 do ustawy, opodatkowanych zerową stawką akcyzy ze względu na ich przeznaczenie, przez podmiot, o którym mowa w art. 13 ust. 3;

  6) wysłanie z zastosowaniem procedury zawieszenia poboru akcyzy importowanych wyrobów akcyzowych z miejsca importu przez zarejestrowanego wysyłającego niebędącego importerem tych wyrobów.

Stosownie do art. 8 ust. 2 ustawy:

Przedmiotem opodatkowania akcyzą jest również:

  1) użycie wyrobów akcyzowych objętych zwolnieniem od akcyzy ze względu na ich przeznaczenie albo określoną stawką akcyzy związaną z ich przeznaczeniem, jeżeli ich użycie:

a) było niezgodne z przeznaczeniem uprawniającym do zwolnienia od akcyzy albo zastosowania tej stawki akcyzy lub

b) nastąpiło bez zachowania warunków uprawniających do zwolnienia od akcyzy albo zastosowania tej stawki akcyzy;

  2) dostarczenie wyrobów akcyzowych objętych zwolnieniem od akcyzy ze względu na ich przeznaczenie, jeżeli odbyło się ono bez zachowania warunków uprawniających do zastosowania zwolnienia od akcyzy;

  3) sprzedaż wyrobów akcyzowych znajdujących się poza procedurą zawieszenia poboru akcyzy, objętych określoną stawką akcyzy związaną z ich przeznaczeniem, jeżeli ich sprzedaż odbyła się bez zachowania warunków uprawniających do zastosowania tej stawki akcyzy;

  4) nabycie lub posiadanie wyrobów akcyzowych znajdujących się poza procedurą zawieszenia poboru akcyzy, jeżeli od tych wyrobów nie została zapłacona akcyza w należnej wysokości a w wyniku kontroli podatkowej, kontroli celno-skarbowej albo postępowania podatkowego nie ustalono, że podatek został zapłacony.

Zgodnie z art. 10 ust. 1 ustawy:

Obowiązek podatkowy powstaje z dniem wykonania czynności lub zaistnienia stanu faktycznego podlegających opodatkowaniu akcyzą, chyba że przepisy ustawy stanowią inaczej.

Jak stanowi z art. 13 ust. 1 ustawy:

Podatnikiem akcyzy jest osoba fizyczna, osoba prawna oraz jednostka organizacyjna niemająca osobowości prawnej, która dokonuje czynności podlegających opodatkowaniu akcyzą lub wobec której zaistniał stan faktyczny podlegający opodatkowaniu akcyzą (...).

W myśl art. 98 ust. 1, 5 i 8 ustawy:

 1. Do wyrobów tytoniowych w rozumieniu ustawy zalicza się bez względu na kod CN:

1) papierosy;

2) tytoń do palenia;

3) cygara i cygaretki.

 5. Za tytoń do palenia uznaje się:

 1) tytoń, który został pocięty lub inaczej podzielony, skręcony lub sprasowany w postaci bloków oraz nadający się do palenia bez dalszego przetwarzania przemysłowego;

 2) odpady tytoniowe będące pozostałościami liści tytoniu i produktami ubocznymi uzyskanymi podczas przetwarzania tytoniu lub produkcji wyrobów tytoniowych, oddane do sprzedaży detalicznej, niebędące papierosami, cygarami lub cygaretkami, a nadające się do palenia.

 8. Produkty składające się w całości albo w części z substancji innych niż tytoń, lecz poza tym spełniające kryteria ustalone w ust. 2, 3 lub 5, są traktowane jako papierosy i tytoń do palenia. Jednakże nie traktuje się jako wyrobów tytoniowych produktów, które nie zawierają tytoniu i są wykorzystywane wyłącznie w celach medycznych.

Jak wskazano w art. 99a ust. 1 ustawy o podatku akcyzowym:

Za susz tytoniowy uznaje się, bez względu na wilgotność, tytoń, który nie jest połączony z żywą rośliną i nie jest jeszcze wyrobem tytoniowym.

Z przedstawionego opisu zdarzenia przyszłego wynika, że zamierzają Państwo prowadzić działalność gospodarczą w zakresie sprzedaży produktów roślinnych, w tym suszu pochodzącego z konopi włóknistych, klasyfikowanego do kodu CN 1211 90 86. Przedmiotowy produkt będzie wysuszoną częścią rośliny Cannabis sativa L., dopuszczonej do obrotu odmiany o zawartości delta-9-THC nieprzekraczającej 0,3%, zgodnie z ustawą z 29 lipca 2005 r. o przeciwdziałaniu narkomanii.

Z okoliczności sprawy wynika, że produkt ten: nie zawiera tytoniu, nikotyny, dodatków aromatyzujących ani innych substancji chemicznych; występuje w formie luźnych kwiatostanów lub ich fragmentów, nieprzetworzonych poza wysuszeniem; nie jest porcjowany, sprasowany, cięty ani przygotowany do użycia poprzez spalanie; nie jest przeznaczony do palenia, inhalacji ani bezpośredniego spożycia przez ludzi; opakowania przeznaczone do obrotu profesjonalnego (B2B), brak porcjowania konsumenckiego, oznaczone wyłącznie jako produkt do celów technicznych/laboratoryjnych/przemysłowych; nie jest środkiem spożywczym, suplementem diety, produktem leczniczym, wyrobem medycznym  ani nowatorskim wyrobem tytoniowym.

Ponadto wskazali Państwo jednoznacznie, że opisany susz nie stanowi wyrobu akcyzowego w rozumieniu art. 2 ust. 1 pkt 1 ustawy, a tym samym nie stanowi wyrobu tytoniowego w rozumieniu art. 98 ust. 1, 5 i 8, suszu tytoniowego w rozumieniu art. 99a ust. 1, wyrobu nowatorskiego w rozumieniu art. 2 ust. 1 pkt 36 ustawy o podatku akcyzowym.

Jednocześnie wskazali Państwo, że dla tego produktu nie została wydana wiążąca informacja akcyzowa (WIA), nie toczy się również postępowanie w tej sprawie.

W świetle przedstawionych okoliczności, Państwa wątpliwości dotyczą stwierdzenia:

   - czy opisany powyżej susz konopny, klasyfikowany do kodu CN 1211 90 86, podlega opodatkowaniu podatkiem akcyzowym na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej;

   - czy sprzedaż tego wyrobu w ramach dostawy wewnątrzwspólnotowej, do klienta indywidualnego w innym państwie członkowskim UE, podlega opodatkowaniu akcyzą w Polsce;

   - czy na Wnioskodawcy ciążą inne obowiązki właściwe dla wyrobów akcyzowych.

Zdaniem Organu, skoro wskazali Państwo, że susz pochodzący z konopi włóknistych, klasyfikowany do kodu CN 1211 90 86, nie jest wyrobem akcyzowym, a Organ, w ramach postępowania o wydanie interpretacji indywidualnej, jest związany opisem zdarzenia przyszłego, to stwierdzić należy, że w świetle przedstawionych przez Spółkę okoliczności, susz pochodzący z konopi włóknistych o kodzie CN 1211 90 86 nie podlega opodatkowaniu podatkiem akcyzowym na terytorium kraju. Oznacza to jednocześnie, że sprzedaż tego produktu w ramach dostawy wewnątrzwspólnotowej do klienta indywidualnego w innym państwie członkowskim UE również nie podlega opodatkowaniu akcyzą w Polsce. W związku z tym na Wnioskodawcy nie będą ciążyły obowiązki właściwe dla wyrobów akcyzowych.

Tym samym Państwa stanowisko w zakresie określenia, czy opisany we wniosku susz konopny podlega opodatkowaniu akcyzą w Polsce, a na Spółce ciążą obowiązki właściwe dla wyrobów akcyzowych oraz czy sprzedaż tego suszu w ramach dostawy wewnątrzwspólnotowej, do klienta indywidualnego w innym państwie członkowskim UE, podlega opodatkowaniu akcyzą w Polsce, należy uznać za prawidłowe.

Dodatkowe informacje

Informacja o zakresie rozstrzygnięcia

Interpretacja dotyczy zdarzenia przyszłego, które Państwo przedstawili i stanu prawnego, który obowiązuje w dniu wydania interpretacji.

Organ zastrzega, że niniejsza interpretacja rozstrzyga wyłącznie odnośnie przedstawionych we wniosku pytań Wnioskodawcy, w odniesieniu do opisanego produktu: suszu pochodzącego z konopi włóknistych, klasyfikowanego do kodu CN 1211 90 86, który nie jest wyrobem akcyzowym w rozumieniu art. 2 ust. 1 pkt 1 ustawy o podatku akcyzowym. Przy czym kwestia ta (stwierdzenie, że przedmiotowy susz pochodzący z konopi włóknistych nie jest wyrobem akcyzowym) stanowi wiążący Organ element opisu zdarzenia przyszłego, przedstawionego jednoznacznie przez Wnioskodawcę i nie podlega ocenie w ramach wydawania interpretacji. Tym samym przedmiotem analizy i oceny nie była kwestia ustalenia, czy opisany we wniosku susz pochodzący z konopi włóknistych, klasyfikowany do kodu CN 1211 90 86, spełnia definicję, o której mowa w art. 2 ust. 1 pkt 1 i pkt 36, art. 98 ust. 1, 5 i 8 oraz art. 99a ust. 1 ustawy o podatku akcyzowym.

Zgodnie z art. 14b § 3 Ordynacji podatkowej, składający wniosek o wydanie interpretacji indywidualnej obowiązany jest do wyczerpującego przedstawienia zaistniałego stanu faktycznego albo zdarzenia przyszłego. Organ podatkowy jest ściśle związany przedstawionym we wniosku stanem faktycznym (opisem zdarzenia przyszłego). Zainteresowany ponosi ryzyko związane z ewentualnym błędnym lub nieprecyzyjnym przedstawieniem we wniosku opisu sprawy. Interpretacja indywidualna wywołuje skutki prawnopodatkowe tylko wtedy, o ile rzeczywisty stan sprawy będącej przedmiotem interpretacji pokrywał się będzie ze stanem podanym przez Wnioskodawcę w złożonym wniosku. W związku z powyższym, w przypadku zmiany któregokolwiek elementu przedstawionego we wniosku opisu sprawy lub stanu prawnego, udzielona odpowiedź traci swą aktualność. Równocześnie w przypadku, gdy w toku postępowania podatkowego, kontroli podatkowej, bądź kontroli celno-skarbowej zostanie określony odmienny stan sprawy, interpretacja nie wywoła w tym zakresie skutków prawnych.

Pouczenie o funkcji ochronnej interpretacji

   - Funkcję ochronną interpretacji indywidualnych określają przepisy art. 14k-14nb ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. - Ordynacja podatkowa (t.j. Dz. U. z 2025 r. poz. 111, ze zm.). Interpretacja będzie mogła pełnić funkcję ochronną, jeśli Państwa sytuacja będzie zgodna (tożsama) z opisem zdarzenia przyszłego i zastosują się Państwo do interpretacji.

   - Zgodnie z art. 14na § 1 Ordynacji podatkowej:

Przepisów art. 14k-14n Ordynacji podatkowej nie stosuje się, jeśli stan faktyczny lub zdarzenie przyszłe będące przedmiotem interpretacji indywidualnej jest elementem czynności, które są przedmiotem decyzji wydanej:

1) z zastosowaniem art. 119a;

2) w związku z wystąpieniem nadużycia prawa, o którym mowa w art. 5 ust. 5 ustawy z dnia 11 marca 2004 r. o podatku od towarów i usług;

3) z zastosowaniem środków ograniczających umowne korzyści.

   - Zgodnie z art. 14na § 2 Ordynacji podatkowej:

Przepisów art. 14k-14n nie stosuje się, jeżeli korzyść podatkowa, stwierdzona w decyzjach wymienionych w § 1, jest skutkiem zastosowania się do utrwalonej praktyki interpretacyjnej, interpretacji ogólnej lub objaśnień podatkowych.

Pouczenie o prawie do wniesienia skargi na interpretację

Mają Państwo prawo do zaskarżenia tej interpretacji indywidualnej do Wojewódzkiego Sądu Administracyjnego. Zasady zaskarżania interpretacji indywidualnych reguluje ustawa z dnia 30 sierpnia 2002 r. Prawo o postępowaniu przed sądami administracyjnymi (t.j. Dz.U. z 2024 r. poz. 935, ze zm.; dalej jako: „PPSA”).

Skargę do Sądu wnosi się za pośrednictwem Dyrektora KIS (art. 54 § 1 PPSA).

Skargę należy wnieść w terminie trzydziestu dni od dnia doręczenia interpretacji indywidualnej (art. 53 § 1 PPSA):

   - w formie papierowej, w dwóch egzemplarzach (oryginał i odpis) na adres: Krajowa Informacja Skarbowa, ul. Warszawska 5, 43-300 Bielsko-Biała (art. 47 § 1 PPSA), albo

   - w formie dokumentu elektronicznego, w jednym egzemplarzu (bez odpisu), na adres Krajowej Informacji Skarbowej na platformie ePUAP: /KIS/wnioski albo /KIS/SkrytkaESP (art. 47 § 3 i art. 54 § 1a PPSA).

Skarga na interpretację indywidualną może opierać się wyłącznie na zarzucie naruszenia przepisów postępowania, dopuszczeniu się błędu wykładni lub niewłaściwej oceny co do zastosowania przepisu prawa materialnego. Sąd jest związany zarzutami skargi oraz powołaną podstawą prawną (art. 57a PPSA).

Podstawa prawna dla wydania interpretacji

Podstawą prawną dla wydania tej interpretacji jest art. 13 § 2a oraz art. 14b § 1 Ordynacji podatkowej.